torsdag 17 september 2009

Skribenter


Vad roligt att skrivandet börjat ta fart. För ni vet väl det, att alla medlemmar är välkomna som skribenter på denna blogg? Jag har lagt till min bloggmail här vid sidan av, under klubbloggan. Det är bara att skriva en rad, så lägger jag in dig som skribent så fort jag hinner. Även gästskribenter är välkomna, fast via mig på att ämnet håller sig till föreningens inriktning. Skicka då manus, ev. bilder, namn och kontaktuppgifter till mig, så kan vi komma överens om innehållet. Jag lägger inte ut några uppgifter du inte vill ska vara där. Du som är medlemsskribent, avgör själv vilken personlig information läsarna ska få ta del av i din egen text.

Som bloggägare, förbehåller jag mig rätten att ändra eller ta bort olämpligt material. Klagomål på uppfödare och liknande, får ni t.ex allt ta privat med berörda personer. Jag kommer att skriva en liten privat förklaring till hur jag har tänkt i så fall.

Och glöm inte bilderna! ;-)

/Bengt aka Caprifool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar